dimarts, 18 de desembre del 2012

***
Demà faig quaranta anys.
Un any més, dotze mesos més, tres-cents seixanta dies més que l'any passat.
***
Segurament, demà no notaré res d'especial:
no em sortirà cap cabell blanc nou,
ni cap arruga nova.
***
El que segurament passarà és que em telefonaran els meus pares i les meves germanes,
el mòbil em sonarà per dir-me que tenc missatges de felicitació
i rebré qualque correu, també de felicitació.
***
Demà  faig quaranta anys
i encara no sé si ho pregonaré o me n'amagaré.
***
Arribats a aquesta edat,
toca fer balanç i analitzar:
què he fet?
què no he fet encara i m'agradaria fer?
És la vida que havia somiat?
És el camí que m'havia marcat?
***
Demà faig quaranta anys,
tenc salut, una feina i una família a qui estimar.
Es pot demanar més?
***

2 comentaris:

Amador ha dit...

Eugènia, Molts anys!!!!

Anònim ha dit...

QUE PUGUEUS CELEBRAR UN "BON NADAL I UN FELIÇ ANY NOU 2013", EN COMPANYIA DE TOTA LA FAMILIA MÉS ESTIMADA.
FAMILIA AMETLLER I BOSCH,